Op naar een nieuwe plek!

4 oktober 2017 - Chase, Canada

Vandaag is mijn laatste dag op de boerderij bij Uli en Gottfried, vanavond vertrek ik naar een nieuwe plek. Ik heb werk gevonden op een boerderij bij Lacombe, een klein dorpje vlakbij de grotere stad Red Deer. Red Deer ligt aan de andere kant van de bergen, en ik moet ongeveer 15 uur met de bus. De boerderij waar ik ga werken verbouwd eigen groenten en fruit en verwerkt dit tot verschillende producten die ze verkopen. Daarnaast runnen ze een bed&breakfast en kun je het terrein huren voor bruiloften en bedrijfsuitjes. Kort om, iets compleet anders. En niet alleen qua type boerderij, maar ook de omgeving schijnt erg te verschillen van waar ik nu zit.

Ik vind het wel jammer om weg te gaan uit Chase, het is hier erg mooi en het is gezellig met Ulli op de boerderij. Sinds het weekend zit hier nog een meisje, Doreen, die het werk van me over zal nemen. Het was gezellig om de laatste paar dagen samen alle klusjes te doen.

Ondertussen is het ook al erg aan het afkoelen, en het schijnt dat het aan de andere kant van de bergen nog veel erger is, maar goed dat ik mijn jas bij me heb.

1. Edith:
    5 oktober 2017
    Leuk aleid! Afscheid is altijd lastig als je het naar je zin hebt. Maar leuk op naar de volgende boerderij! Geniet onderweg van de omgeving! En als het daar kouder is moet je gewoon wat harder werken😜!
    Have fun! X Edith
  2. Guustine:
    5 oktober 2017
    Ha wijffie, wat een schitterende natuur foto's! Goeie reis en veel plezier onderweg😁Mag hopen dat dat wel je winterjas is...😉😘
  3. Klaas.:
    Hallo lieve Aleid,
    De volgende stap, de volgende etappe. Ik weet (vrijwel) zeker dat het ook daar goed en mooi zal zijn. Ik hoop dat je weer verrast gaat worden door alles dat je gaat meemaken! Ik reis in gedachten met je mee.
    Liefs, papa.
  4. Ria:
    5 oktober 2017
    Het is daar ook heel mooi, veel meer ruimte. Geniet er van.
  5. Ria:
    5 oktober 2017
    Wij zijn daar ook geweest bij Wim enNita Florijn, als je ze ontmoet, doe ze maar de groeten.